Garancia
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A Garancia a vásárlástól számított 12hónap.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. A jótállási idő kezdete a számla dátuma.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garancia külső behatás nélkül, a telefon meghibásodásából eredő szoftveres és hardveres hibákra értendő.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a forgalmazó webshop.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb…) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Amennyiben a vásárolt terméket a Vásárló "root"-olja vagy "flash"-eli tehát a gyári szoftvertől eltérő "ROM"-ot telepít fel a készülékre a készülék jótállása (garanciája) azonnali hatállyal elvész.
A garanciális problémával cégünknek visszaküldött készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító szervízbe, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szerviz fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni telefonon, vagy a tezemobiles@gmail.com email címen. Ha a szervizünk kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan(az fizeti a postaköltséget, akinek a levelet/csomagot küldik) küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből eredő hibák a garancia elvesztésével jár.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.