Vásárlási tudnivalók

Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

Megrendelés az oldalon keresztül vagy az emailcímre (tezemobiles@gmail.com) küldött üzenetben lehet leadni.

A megrendelés esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt mihamarabb jelezze a a Szolgáltató felé.

Egyebek:

Az árak  mindenki számára láthatóak.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés a visszaigazolás megérkezésével jön létre,

A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

Számla

 

Készülékeket rendelésre szerezzük be, melyeket külföldi társaságoktól vásárolunk újként az összes gyári
tartozékával, kártyafüggetlenül. Garancia 1  év.
Hatályos törvényeknek megfelelően cégünk ( adózási rend 62-64§ és 64/B§ alapján )
különbözeti adózás szerint 0%-os áfa tartalommal rendelkező számlát állítunk ki, amely
költségként elszámolható, áfa visszatérítésre nem alkalmas.
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki.
Futár szolgálattal történő átvételkor a számlát előre kiállítva küldjük a termékkel így a feladást
követően technikailag nem áll módunkban módosítani, ennek figyelembevételével igényeljenek
számlát.
Személyes átvétel esetén kézi számlát tudunk kiállítani a termék átvételekor.

 

Fizetés

 

Megrendelését csak előre utalással teljesítheti, ebben az esetben egy emailt  juttat el elektronikus módon (emailben) a Szolgáltató a Vásárlónak a számlaszámmal ahova utalni kell a termék árát, megjegyzésben a termék nevével és a vásárló vezetéknevével.

 

Magyari Tibor Zoltán   Unicredit 10918001-00000041-11760004

 

Az utalással minden esetben várják meg az emailt melyben meg van jelölve a számlaszám ahova az összeget utalni kell. Amennyiben nem lenne készleten a külföldi eladónál ezen emailben jelezzük, hogy jelenleg nem tudunk rendelni a kiválasztott termékből.

A vételár megérkezése után megrendeljük a terméket kínából, melynek a várható szállítási ideje 3-20 munkanap. A vásárlót tájékoztatjuk elektronikus úton a termék magyarországon történő feladásáról.

A termék a raktárunkba történő beérkezést követően kerül kiszállításraa GLS futárszolgálattal. (1-2 munkanap)

 

Átvételi lehetőségek, Szállítás

 

A termék kínából történő megérkezését követő (3-20 munkanap) szállítási mód részletes leírása:

 

Megbízott szerződéses partnerünk: GLS Futárszolgálat

A kiszállítás munkanapokon Hétfőtől-Péntekig, 08:00-16:00 óra között történik.


A Felhasználó megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.
Amennyiben a futár nem találja a címzettet a megadott címen, értesítőt hagy a helyszínen és megadja elérhetőségét és a követekező várható érkezésének időpontját.

Két kísérlet után visszakerül a webáruházhoz a termék, sikertelen kiszállítással. Ez esetben újra felvesszük a kapcsolatot a
megrendelővel.

 

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költség: ingyenes.

Szállítási határidő: összesen 5-22 munkanap. A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

Személyes átvétel: Ingyenes
Minden termékünknél lehetséges a személyes átvétel (Zalaegerszegen), előre egyeztetett időpontban. A megrendelt
termékeket minden esetben telefonon egyeztetjük a megredelővel ilyenkor van mód a termék
átvételéről informálódni.



Olvass tovább: https://teze-mobiles.webnode.hu/vasarlasi-tudnivalok/

Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az Akciós termékek kategóriában az áruházban kapható összes akciós termék megtalálható. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

Megrendelés az oldalon keresztül vagy az emailcímre (info@teze.hu) küldött üzenetben lehet leadni.

A megrendelés esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt mihamarabb jelezze a a Szolgáltató felé.

Egyebek:

Az árak  mindenki számára láthatóak.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés a visszaigazolás megérkezésével jön létre,

A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

 

Számla

 

Készülékeket rendelésre szerezzük be, melyeket külföldi társaságoktól vásárolunk újként az összes gyári
tartozékával, kártyafüggetlenül. Garancia 1  év.
Hatályos törvényeknek megfelelően cégünk ( adózási rend 62-64§ és 64/B§ alapján )
különbözeti adózás szerint 0%-os áfa tartalommal rendelkező számlát állítunk ki, amely
költségként elszámolható, áfa visszatérítésre nem alkalmas.
A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki.
Futár szolgálattal történő átvételkor a számlát előre kiállítva küldjük a termékkel így a feladást
követően technikailag nem áll módunkban módosítani, ennek figyelembevételével igényeljenek
számlát.
Személyes átvétel esetén kézi számlát tudunk kiállítani a termék átvételekor.

 

Fizetés

 

Megrendelését csak előre utalással teljesítheti, ebben az esetben egy emailt  juttat el elektronikus módon (emailben) a Szolgáltató a Vásárlónak a számlaszámmal ahova utalni kell a termék árát, megjegyzésben a termék nevével és a vásárló vezetéknevével.

 

Magyari Tibor Zoltán   Unicredit 10918001-00000041-11760004

 

Az utalással minden esetben várják meg az emailt melyben meg van jelölve a számlaszám ahova az összeget utalni kell. Amennyiben nem lenne készleten a külföldi eladónál ezen emailben jelezzük, hogy jelenleg nem tudunk rendelni a kiválasztott termékből.

A vételár megérkezése után megrendeljük a terméket kínából, melynek a várható szállítási ideje 3-20 munkanap. A vásárlót tájékoztatjuk elektronikus úton a termék magyarországon történő feladásáról.

A termék a raktárunkba történő beérkezést követően kerül kiszállításraa GLS futárszolgálattal. (1-2 munkanap)

 

Átvételi lehetőségek, Szállítás

 

A termék kínából történő megérkezését követő (3-20 munkanap) szállítási mód részletes leírása:

 

Megbízott szerződéses partnerünk: GLS Futárszolgálat

A kiszállítás munkanapokon Hétfőtől-Péntekig, 08:00-16:00 óra között történik.


A Felhasználó megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.
Amennyiben a futár nem találja a címzettet a megadott címen, értesítőt hagy a helyszínen és megadja elérhetőségét és a követekező várható érkezésének időpontját.

Két kísérlet után visszakerül a webáruházhoz a termék, sikertelen kiszállítással. Ez esetben újra felvesszük a kapcsolatot a
megrendelővel.

 

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szállítási költség: ingyenes.

Szállítási határidő: összesen 5-22 munkanap. A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

Személyes átvétel: Ingyenes
Minden termékünknél lehetséges a személyes átvétel (Zalaegerszegen), előre egyeztetett időpontban. A megrendelt
termékeket minden esetben telefonon egyeztetjük a megredelővel ilyenkor van mód a termék
átvételéről informálódni.